top of page

A nevezési időszak lezárult.

A zsűri hamarosan megkezdi az értékeléseket.

A versennyel elsődleges célunk a Magyarországon működő egészségügyi vállalkozások szakmai és gazdasági érdekképviselete, valamint ismertségének, elfogadottságának növelése.

A laikus nézőpont

Fókuszban a Patient Experience szerepe a páciensek/ügyfelek szolgáltatóválasztásában.  

 

Fontos kiemelnünk, hogy a betegbarát projekt nem az egészségügyi ellátó tevékenység orvosszakmai színvonalát kívánja mérni. A projekt során a páciens, ügyfél- és betegközpontú szakmai hozzáállást és szolgáltatáskialakítást értékeljük az ügyfelek/betegek szemszögéből nézve.

Horváth Krisztina

ügyvezető (zsűrielnök)

Positive Health & Care

Az egészségiparra szakosodott Positive Health & Care ügyvezetőjeként 15 éve elkötelezett a társadalom egészségtudatosságának szemléletformálásában és az egészségügyi marketing magas szintű alkalmazásában. Mélyen hisz a páciensélmény-tervezés jelentőségében, ennek elsajátítására workshopokat tart és az egészségügyi marketinget egyetemi előadóként is képviseli. Számos magánegészségügyi partnere sikerében vehetett részt szakértő csapatával, ahol speciálisan az egészségügyi szolgáltatásokra fejlesztett módszertannal támogatják azokat, akiknek hivatása az emberek egészségének megőrzés.

Horváth Krisztina_small.jpg
A ZSŰRI

Részvételi feltételek

Az első kategóriában ingyenes nevezés!

A betegbarát projekt a lehetőségekről szól. Ezért egy kategóriában bármely szolgáltató díjmentesen nevezhet és mérettetheti meg magát és betegközpontú szolgáltatásait.

Az első kategóriában történő nevezés: díjmentes
Második kategóriában történő nevezés: 29.000 Ft + Áfa
Minden további kategóriában történő nevezés: 49.000 Ft + Áfa

Az 5+3 szempont

Az Executive Summary szerepe

Amit az ügyfelek, betegek elvárnak.

A nevezés központi eleme, a rögzített kérdésekre adott jelentkezői válaszok. Míg a feltölthető (maxium 15 oldalas) prezentáció során szabadon, a saját arculat és preferenciák mentén adható információ a betegközpontú ellátás teljesítményéről, eredményeiről, addig az Executive Summary során tételes válaszokat vár a zsűri.

Itt kérjük részletezni mindazt, hogy a betegbarát kutatási eredmények alapján az ügyfelek számára fontos betegbarát szempontokra esetükben milyen intézkedéseket tettek?

Kisvállalkozások kategóriája

Az Év Betegbarát Szolgáltatója verseny keretében nem csak nagyobb szolgáltatók jelentkezését várjuk. Tisztában vagyunk vele, hogy egy szűkebb szolgáltatásspektrumú szolgáltatók számára ugyanúgy fontos a megkülönböztethetőség

A verseny során lehetőséget biztosítunk minden kategóriában kisvállalkozások számára könnyített nevezések leadására. Ennek keretében a "normál" nevezés során kötelezően megadandó 5 bírálati szempont helyett mindössze 2, a szolgáltató által kiemeltnek vélt szempont megadása kötelező, a többi opcionális, ezzel segítve a kisebb szolgáltatási spektrumú vállalkozások elismerésének lehetőségét.

A kisvállalkozói kategóriában versenyző jelentkezők külön elbírálás mellett, a "normál" nevezőktől függetlenül szerezhetik meg Az Év Betegbarát Szolgáltatója elismerést Kisvállalkozói kategóriában.

bottom of page